Oferta

 

STANDARDOWE PYTANIA

dot. organizacji przyjęcia weselnego w Radłowskiej Sali Bankietowej

Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na standardowe pytania, jakie zazwyczaj kierują do nas Państwo Młodzi. Jeśli macie Państwo dodatkowe pytania – zapraszamy do kontaktu.

JEDZENIE

Proszę o informację, w jaki sposób jest ustalane menu. Co standardowo wchodzi w skład uroczystego obiadu i jak jest on serwowany?

Menu ustalamy z Państwem Młodym przed weselem.  W przypadku wyboru pakietu prestige serwowane są również przystawki, wino w formie aperitif oraz deser. Wino polewane jest przez kelnerów.

Aktualne menu znajduje się poniżej: MENU

Co znajduje się w wiejskim stole (opcjonalnym).

Standardowe mięsa (udziec, boczek, salceson, kiełbasa, kabanosy, pasztet), słój z ogórkami kiszonymi,  garnek smalczyku ze skwarkami, wiejski chleb.

Czy możemy sami zorganizować stół wiejski.

Tak, przy czym w takim wypadku jest pobierana opłata 500 zł pokrywająca koszty rozłożenia stołu, jego uzupełniania oraz dbania o schludny wystrój w trakcie trwania imprezy.

Co znajduje się na stole szwedzkim (w pakiecie).

Na stole szwedzkim podajemy standardowe przekąski na zimno tzw. fingerfoods, wędliny, sałatki, koreczki, deskę serów i mięs.

Czy byłaby możliwość ustawienia słodkiego stołu gdzieś obok stołu szwedzkiego, a na stołach miałyby tylko znajdować się jakieś drobne ciastka ?

Tak. Zazwyczaj obok stołu bufetowego z kawą, herbatą, syropami do kawy i herbaty stawiamy stół do wykorzystania na stół słodki.  Dysponujemy szklanymi słoiczkami, paterami – do wykorzystania przez Państwa Młodych.

Czy powitanie chlebem i solą jest wliczone w cenę?

Jak najbardziej. Ostateczny kształt powitania jest ustalany z Państwem Młodym na spotkaniu miesiąc przed weselem (wtedy ustalamy m.in. jak powitanie będzie wyglądać, czy będzie angażować rodziców ect.). W ramach każdego z pakietu zapewniamy kieliszki do stłuczenia, chleb do powitania (wedle decyzji Państwa Młodych).

NAPOJE

Jak jest podawany alkohol.

Alkohol podajemy w wiaderkach barowych (tzw. coolerach) z lodem.

Czy powitanie winem musującym jest wliczone w cenę?

Tak. Dla osób dorosłych jest przewidziane wino musujące, zaś dla dzieci  (i kierowców ;-)) szampan typu Piccolo.

Czy istnieje szansa, aby kelnerzy roznosili wódkę? Pytam, ponieważ spotkaliśmy się na kilku weselach z tym, że lokal odmówił i roznosić musiał ktoś z rodziny.

Jak najbardziej. Państwo płacicie za kompleksową organizację wesela, więc jak najbardziej roznoszenie alkoholu jest wliczone w cenę.

Czy możemy przynieść swoje wino i postawić na stole żeby goście sami sobie polewali do obiadu?

Nie, nie ma takiej możliwości. Wino do obiadu jest serwowane wyłącznie w ramach pakietu przez kelnerów.

Czy sala posiada osobne, zamykane pomieszczenie na alkohol? Czy w standardzie są kubełki na lód? Czy należy zapłacić „korkowe”?

Tak posiadamy depozyt do dyspozycji Państwa Młodych zamykany na klucz. Kubełki na lód są wliczone w ramach pakietu. Nie pobieramy „korkowego”.

Czy możemy zrobić kącik barowy z mocniejszymi alkoholami?

Jak najbardziej. W takim przypadku po zadeklarowaniu przez Państwo rodzajów alkoholi wchodzących w skład kącika barowego przygotujemy odpowiednie szkło.

FINANSE

Czy dzieci liczone są jako osoby dorosłe?

Do 2 roku życia bezpłatnie (dla takich dzieci ustawiamy siodełka dla dzieci przy stole). Jako że obsługa dzieci małych jest bardzo czasochłonna i absorbująca obsługę kelnerską (najczęściej: podgrzewanie jedzenia, krojenie jedzenia, sprzątanie rozlanych napoi) stąd liczymy takich gości powyżej 2 roku jako gości pełnopłatnych.

Co z ceną za wyżywienie osób obsługujących wesele: DJ’a, orkiestry, fotografa, kamerzysty itd.?

Są liczeni jak normalni goście.

Jaka jest wysokość zadatku?

10 % wartości wesela.

Czy w cenę wliczona jest obsługa kelnerska i kucharska?

Tak, jak najbardziej.

ARANŻACJA SALI. ORGANIZACJA PRZYJĘCIA.

Czy mają państwo określony schemat ustawiania stołów, czy możemy ustawić je jak chcemy?

Możemy Państwu zarekomendować optymalne ustawienie stołów (tj. takie aby zostawić jak największą część sali do tańczenia), ale oczywiście możecie Państwo sami ustawić sobie stoły – przy czym musicie uwzględnić miejsce dla obsługi kelnerskiej i miejsce na przejazd wózka z tortem). Standardowo przy stole powinno siedzieć 12 osób, jednak zdajemy sobie sprawę, ze żadna rodzina nie ułoży się idealnie w 12 osobowe stoliki 🙂 Dlatego proponujemy następujący algorytm: (ogólna liczba osób – (osoby techniczne i osoby siedzące przy stole prezydialnym/12; wynik zaokrąglamy w górę i jest to liczba stolików do dyspozycji Państwa Młodych).

 

Czy sala do tańczenia jest w oddzielnym pomieszczeniu, czy w tym samym pomieszczeniu gdzie jest przyjęcie.

Sala jest wspólna do tańczenia i siedzenia. Jednak posiadamy nagłośnienie sektorowe, dzięki któremu – po wpięciu się w nasza instalacje – jest możliwe takie ustawienie nagłośnienia, że w części przy scenie głośność będzie ustawiona np. na 60%, a w części bankietowej, gdzie siedzą goście np. na 10 %.

Czy zwracane są nieskonsumowane dania (np. mięsa z dań gorących, czy wiejskiego stołu, które nie zostały podane a zostały wliczone w cenę?)

Tak.

Jaka jest minimalna liczba gości weselnych?

90 osób pełnopłatnych.

Jaka ilość osób zmieści się w sali? Czy 150 osób zmieści się, czy będą mieli „ciasno”?

Sala została zaprojektowana przez projektanta dla 200 osób. Co roku organizujemy sylwestra na około 180 osób. W trakcie imprezy sylwestrowej wszyscy tańczą i jak dotąd nie słyszeliśmy skarg na małą liczbę miejsca na sali (proszę zwrócić uwagę na to, ze podczas sylwestra wszyscy goście się bawią; podczas wesela – niekoniecznie).

Ilu jest kelnerów na sali?

Liczba kelnerów zależy od liczby gości. Na dwa stoliki przypada jeden kelner.

Do kiedy należy podać ostateczne rozmieszczenie gości przy stołach?

Tydzień przed terminem wesela.

Czy w sali jest klimatyzacja?

Tak, jest klimatyzacja, wentylacja i ogrzewanie.

Czy w tym samym obiekcie odbywają się tez inne przyjęcia weselne? Czy nie kolidują ze sobą?

Nie, w obiekcie może odbywać się wyłącznie jedno przyjęcie weselne.

POPRAWINY

Ile ewentualnie kosztowałyby poprawiny, jeśli zdecydowalibyśmy się je zorganizować.

Cena zależy od tego jak mają wyglądać poprawiny. Zasadniczo koszt poprawin to 120 zł/ os (3 ciepłe kolacje) oraz zimna płyta.

Czy możemy na poprawinach zjeść to, co zostało po weselu?

Nie. Jedzenie, które zostaje po weselu jest pakowane i przekazywane Państwu Młodym. Na poprawiny przygotowujemy jedzenie na świeżo w dniu imprezy.